Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek - Érvényes: 2021.05.21-től
Minden szerződéses jogviszony az eladó és a vevő között a Szlovák Köztársaság jogszabályaival összhangban jön létre.Amennyiben a szerződő fél fogyasztó, a jelen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott jogviszonyokat a következő törvények szabályozzák:
- a 40/1964 sz. Tt. Polgári Törvénykönyv módosított változata,
- a 250/2007 sz. Tt. Fogyasztóvédelmi törvény, valamint a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990 sz. Tt. törvénye a szabálysértésekről, módosított változatban,
- a 102/2014 sz. Tt. törvény a fogyasztóvédelemről, távollevők között kötött szerződések, vagy az eladó üzlethelyiségein kívül kötött szerződések esetén.
Amennyiben a szerződő fél vállalkozó, a jelen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott jogviszonyokat a 513/1991 sz. Tt. Kereskedelmi Törvénykönyv módosított változata szabályozza.
Ezek az Általános Szerződési Feltételek szabályozzák az eladó, a SEDLACHECK s.r.o., Púchovská 15, 914 41 Nemšová, IČO: 50970534, bejegyzett társaság (Trencséni Járásbíróság, Cégjegyzékszám: 34956/R, szakasz: Sro), DIČ: 2120544624, ÁFA-fizető (továbbiakban "eladó") és a vevő közötti jogviszonyokat, amelyek tárgya az áruk adásvétele az eladó internetes áruházának weboldalán keresztül.
Az eladó adatai:
SEDLACHECK s.r.o.
IČO: 50970534
DIČ: 2120544624
IČ DPH: SK2120544624 a §4 szerint
Székhely: Púchovská 15, 914 41 NemšováFelügyeleti szerv:
Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI), Trencséni régió
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Ellenőrzési és jogi osztály
Tel.: 032/640 01 09
Weboldal: www.soi.skBankszámlaadatok:
Fio Banka: 2901631941/8330
IBAN: SK41 8330 0000 0029 0163 1941
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Vevő meghatározása
A vevő minden olyan természetes vagy jogi személy, aki kapcsolatba lép az eladóval az eladó által kínált, vagy kínálatban szereplő áruk megvásárlása céljából.
Az internetes áruház weboldalának használatával és a megrendelési űrlap kitöltésével a vevő elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és kijelenti, hogy azokat alaposan megismerte. Ezen kívül hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete, valamint a Szlovák Köztársaság 18/2018 sz. törvénye alapján.
Az eladó fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa az Általános Szerződési Feltételeket anélkül, hogy erről a vevőt értesítené. Minden módosítás a Szlovák Köztársaság jogszabályaival összhangban lesz végrehajtva. Az aktuálisan érvényes Általános Szerződési Feltételek az eladó weboldalán lesznek elérhetők.
TOVAR MEGRENDELÉSE
A vásárló az alábbi módokon rendelheti meg az árut:
- az internetes oldalon keresztül,
- e-mailben vagy telefonon (az elérhetőségek a weboldal Kapcsolat szekciójában találhatók).
A megrendelés elküldésével a vásárló vállalja, hogy átveszi a megrendelt árut és megfizeti annak előre megállapított árát (ezt a megrendelés elküldése előtt megerősíti). A vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldése az eladó részére a vásárlási szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül, amelynek elválaszthatatlan részét képezik ezek az Általános Szerződési Feltételek.
A beérkezett megrendelést az eladó munkanapokon 24 órán belül e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, és egyúttal tájékoztatja a vásárlót az áru elérhetőségéről és szállítási határidejéről. A megrendelés visszaigazolásával az eladó elfogadja a vásárló ajánlatát a vásárlási szerződés megkötésére. Minden visszaigazolt megrendelés mindkét fél számára kötelező érvényű.
Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárló által megrendelt árut helyesen, megfelelő mennyiségben és a megállapodott áron szállítja.
A vásárló az interneten keresztül leadott megrendelést legkésőbb addig törölheti, amíg a megrendelés státusza NEM TELJESÍTETT. A vásárló a megrendelés státuszát bármikor ellenőrizheti a weboldalon a Saját fiók és az Adatok/rendelések szekcióban. A vásárló törölheti megrendelését telefonon vagy e-mailben. Írásos megrendelés esetén a vásárló legkésőbb a megrendelés telefonos visszaigazolásakor törölheti azt. A törlési feltételek teljesülésének ellenőrzése után az eladó e-mailben vagy telefonon visszaigazolja a megrendelés törlését.
Amennyiben a megrendelt áru ellenértéke már kifizetésre került, az eladó a teljes összeget 14 munkanapon belül visszautalja a vásárló bankszámlájára. Az összeg csak euróban (€) vagy cseh koronában (CZK) vezetett számlára utalható vissza, amely bármelyik szlovákiai vagy csehországi bankban található.
Az eladó jogosult törölni a megrendelést, ha az árut nem lehet biztosítani vagy nem biztosítható a megállapodott áron. Ebben az esetben az eladó a vásárlónak a teljes összeget 14 munkanapon belül visszautalja, vagy helyettesítő árut ajánl fel, illetve más megoldást kínál, ha a vásárló ezzel egyetért.
A vásárló a megrendelés módosítását e-mailben vagy telefonon kérheti az eladótól. Ebben az esetben a vásárló megadja a módosítandó áru rendelési kódját és a darabszámot. Az eladó hozzáadja az árut a megrendeléshez, és a rendszer automatikusan értesítést küld a változásról, az eladó megjegyzésével együtt (az áru fizetési módjától függően automatikusan új előlegszámla vagy megrendelési összegzés kerül kiküldésre).
Magyarázat a rendelési státuszokhoz (Fiók beállítása és Adatok/rendelések):
- NEM TELJESÍTETT: Beérkezett megrendelés,
- FELDOLGOZÁS ALATT: A megrendelés feldolgozása folyamatban,
- TELJESÍTETT: A megrendelés kiszállítva a vásárlónak,
- TÖRÖLT: Törölt megrendelés.
ÁRUK ÁRA
Az internetes oldalon feltüntetett árak az online áruházban történő vásárlásra érvényesek.
Az eladó, a SEDLACHECK s.r.o. vállalat, az ÁFA fizetője.
A weboldalon feltüntetett árak euróban (EUR) vannak megadva.
Minden kedvezmény és akciós termék az oldalon feltüntetett árból, azaz a "Normál árból" kerül kiszámításra. Az akciós termék minden szempontból megfelel az "Akciós termék" követelményeinek, beleértve az eredeti, "normál ár" feltüntetését és az akciós árat.Az áru árához hozzáadódik a szállítási díj, amely a szállítás módjától és helyszínétől függ.
Csomagolási vagy egyéb díjat nem számítunk fel.
FIZETÉS AZ ÁRUKÉRT
A vásárlók a weboldalon az alábbi fizetési módok közül választhatnak:
- Utánvétes fizetés,
- Banki átutalás,
- Online bankkártyás fizetés.
Telefonos rendelés esetén csak utánvétes fizetési lehetőség áll rendelkezésre.
Utánvétes fizetés: Ha a vásárló utánvéttel rendel, az árut közvetlenül a futárnak vagy a csomagküldő szolgáltatás (Zásielkovňa) átvételi pontján fizeti ki.
Online bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetés választása esetén a vásárló a rendelés befejezése után a fizetési útmutató alapján jár el. A vásárlót átirányítjuk a Comgate fizetési rendszerbe. Ezen opció kiválasztásával a vásárló hozzájárul a fizetéshez szükséges személyes adatok továbbításához. Amint a fizetés megérkezik a SEDLACHECK s.r.o. számlájára, az árut a szállítási feltételeknek megfelelően szállítjuk ki.
Kérjük a vásárlókat, hogy pontos összeget fizessenek, és használják a helyes változó szimbólumot. A számlát az eladó az áruval együtt szállítja ki.
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A vásárló tudomásul veszi, hogy az áru ajánlata a weboldalon nem tükrözi a készlet aktuális állapotát, hanem azokat a termékeket tartalmazza, amelyeket a vásárlónak a weboldalon keresztül kínálunk.
A termékek szállítási ideje a következőképpen alakul:
- Ha a termék elérhető az eladó raktárában, a rendelés után 24-48 órán belül kiszállításra kerül.
- Ha a termék rendelésre van, a pontos szállítási időt a vásárló legkésőbb 2 munkanapon belül értesítjük.
A termékek házhoz szállítása a csomag feladása után 24 órán belül történik. A szállítás munkanapokon zajlik.
A Zásielkovňa átvételi pontokon történő szállítás szintén 24 órán belül megtörténik. A szállítás munkanapokon történik.
A szállítási időről és a várható szállítási dátumról az eladó az e-mailben, vagy telefonon értesíti a vásárlót a rendelés visszaigazolásakor, ha az nem szerepel a termék oldalán. Ha a vásárlónak nem megfelelő a meghosszabbított szállítási idő, a rendelés a vásárlási feltételek szerint törölhető.Banki átutalás, illetve kártyás fizetés esetén a termék a vásárló számára csak akkor kerül feladásra, ha az összeg megérkezett az eladó bankszámlájára.
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Az eladó az internetes áruházon keresztül történő értékesítést és szállítást alapvetően csak Szlovákiában és Csehországban végzi. Amennyiben a vásárló más országba kívánja kérni a termékek szállítását, fel kell venni a kapcsolatot az eladóval.
Az eladó a szállítást az alábbi módokon biztosítja, amit a rendelés során kell választani:
- Packeta házhoz szállítás (Packeta Home)
- Packeta (átvételi pont)
Az átvételi helyszín a vásárló rendelése alapján kerül meghatározásra. A szállítást akkor tekintjük teljesítettnek, ha az áru az adott címre megérkezik.
A terméket megfelelően csomagolva és biztosítva szállítjuk. A vásárlónak átadáskor kötelessége ellenőrizni a csomag sértetlenségét. Ha bármilyen sérülést tapasztal, azt azonnal jeleznie kell az eladónak, legkésőbb 24 órán belül a csomag kézbesítését követően. A vásárlónak kötelessége a sérülést a kézbesítő jegyzőkönyvébe bejegyezni. Ha ezt nem teszi meg, később nem fogadható el reklamáció a csomag sérülésére vonatkozóan.Szállító (kurír) által történő kézbesítés esetén a termék teljes értékre biztosított.
A termékkel együtt az eladó a vásárlónak számlát (adóügyi dokumentum) küld, amely egyúttal a szállítólevél, használati útmutató és garancialevél is (ha a termék típusa megkívánja).Az eladó felelősséget vállal a termékért annak átvételéig. A termék a vásárló részéről átvettnek tekintendő attól a pillanattól kezdve, amikor azt írásban megerősíti.
Az eladó nem vállal felelősséget a szállító által okozott késedelmes kézbesítésért. A csomag sérüléséért a szállító teljes mértékben felelős, és az eladó a sérült árut új termékkel pótolja a vásárlónak, függetlenül a kár rendezésétől a szállítóval. A szállítót az eladó választja ki. A szállítási díj a vásárlási bizonylaton külön szerepel, és a szállított áruk teljes értékének részét képezi.Az eladó nem vállal felelősséget a termékek vásárlónak történő nem kézbesítéséért, amely a gyártó vagy forgalmazó hibájából, forgalmazási jogok korlátozása, vagy egyéb előre nem látható akadályok miatt történt. Ebben az esetben a vásárló teljes összeg visszatérítésére jogosult.
A nagyobb, törékenyebb vagy nehezebb termékek szállítási költségeit az eladó a rendelés visszaigazolásakor közli a vásárlóval.
Szállítási díjak:
- Packeta (átvételi pontok): Az ügyfelek számára lehetőség van személyes átvételre a kiválasztott helyszíneken. A csomag másnapra érkezik a Zásielkovňa átvételi pontra. A csomag 7 napig tárolható, és az átvételi időt kérésre meghosszabbíthatják. A vásárlót SMS-ben és e-mailben értesítjük, amikor a csomag átvehető. Az átvételhez szükséges kódot SMS-ben kapják meg. Packeta szolgáltatás esetén a szállítási díj 2,80 €.
- Packeta Home: Ha a csomagot Szlovákián belül szállítják, a szállítási díj 40 € alatti rendelés esetén 3,90 €, 40 € feletti rendelésnél pedig ingyenes.
FELHASZNÁLÓI FÓK
A vásárló regisztrációja alapján a webáruházban a vásárló hozzáférhet a saját felhasználói fiókjához. A felhasználói fiókjából a vásárló rendelhet árut. Amennyiben azt a webáruház lehetővé teszi, a vásárló regisztráció nélkül is rendelhet termékeket.
A felhasználói fiókba történő regisztráció és a termékek rendelése során a vásárlónak kötelessége helyes és valós adatokat megadni. A felhasználói fiókban megadott adatokat a vásárlónak bármilyen változás esetén frissítenie kell. A vásárló által a felhasználói fiókban és a termékek rendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.
A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónév és jelszó által van biztosítva. A vásárlónak kötelessége titokban tartani azokat az információkat, amelyek szükségesek a fiókjához való hozzáféréshez. Az eladó nem vállal felelősséget a felhasználói fiók esetleges harmadik fél általi visszaéléséért.
A vásárló nem jogosult harmadik fél számára lehetővé tenni a felhasználói fiók használatát.
Az eladó törölheti a felhasználói fiókot, főként akkor, ha a vásárló nem használja tovább a fiókját, vagy ha a vásárló megsérti a vásárlási szerződésben vállalt kötelezettségeit. A vásárló tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különösen az eladó hardverének és szoftverének szükséges karbantartása, illetve harmadik fél hardverének és szoftverének karbantartása miatt.
A vásárló bármikor kérheti a felhasználói fiók törlését, ha e-mailben elküldi a kérést a következő címre: info@sirupo.hu.
SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
A webáruház üzemeltetője a SEDLACHECK s.r.o., Púchovská 15, 914 41, Nemšová, IČO: 50970534, bejegyezve a Trenčín Kerületi Bíróság cégnyilvántartásába, a 34956/R szám alatt, a Sro. szekcióban, adószám: 2120544624, ÁFA fizető.
Teljes mértékben tiszteletben tartjuk vásárlóink magánéletét, ugyanakkor az rendelés teljesítéséhez elengedhetetlen személyes adatokat kérünk, amelyeket kizárólag a megrendelt termékek kiszállítására és a vásárlóval való kommunikációra használunk. A regisztráció és vásárlás során az alábbi adatokat kell megadni a vásárlóról:
- név és cím, beleértve az országot (vagy a számlázási címet),
- e-mail cím (amely a vásárló azonosítására szolgál a rendszerben és a vásárlóval való kommunikációra),
- választható másik címek (ha a vásárló szeretné a terméket más címre szállítani, mint a számlázási cím),
- választható telefonszám (a gyorsabb kapcsolatfelvételhez),
- ha a vásárló cég vagy egyéni vállalkozó, szükséges megadni a cégnév, az adószámot és az ÁFA számot.
A vásárló bármikor módosíthatja adatait és egyéb beállításait e-mailen keresztül vagy a weboldalon való belépés után.
A webáruház üzemeltetője kijelenti, hogy a vásárló személyes adatait, amelyek a felhasználói fiók létrehozása, illetve rendelés során kerültek begyűjtésre, a EURÓPAI PARLAMENT ÉS TANÁCS (EU) 2016/679 Rendeletének megfelelően, a személyes adatok védelme és a szabad mozgásuk biztosítása, valamint a 18/2018. Z. sz. törvény 2017. november 29-i módosításaival összhangban kezeli. Az említett törvény szerint az adatokat nem szabad harmadik fél számára átadni, kivéve, ha azokat egy szállítmányozó cégnek kell átadni a rendelés teljesítése érdekében. Az adatokat azonban mindig egyszeri alkalommal, az adott rendelés teljesítése céljából adjuk át.
A vásárló a rendelés elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait az eladó a rendelés teljesítése és a termékek szállítása céljából kezelje, és ez a hozzájárulás három évig érvényes. A vásárló joga van bármikor visszavonni hozzájárulását írásban, az eladó címére vagy az e-mail címére.
TOVÁBBI RENDELKEZÉSEK
A vásárló és az eladó megállapodnak abban, hogy teljes mértékben elismerik az elektronikus kommunikáció formáját, különösen az e-mailt és az internetet (www), mint érvényes és kötelező érvényű mindkét fél számára.
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott egyéb jogviszonyokat a Polgári Törvénykönyv és a Kereskedelmi Törvénykönyv megfelelő rendelkezései szabályozzák.A VÁSÁRLÓ JOGAI AZ INTERNETES VÁSÁRLÁSOK SORÁN
A SZERZŐDÉS MÁRITÁSA
A fogyasztó a 102/2014. (XI. 16.) sz. törvény 7. § (1) bekezdése értelmében jogosult a szerződéstől való elállásra, 14 munkanapon belül a termék átvételétől számítva, indoklás nélkül. Amennyiben a fogyasztó él a visszalépés jogával, viseli a termék visszaküldésének költségeit a 10. § (3) bekezdés szerint, és ha a szerződés távollévő felek között jött létre, viseli a termék visszaküldésének költségeit is, ha annak jellege miatt nem lehet postai úton visszaküldeni.
A szerződés felmondásával a szerződő felek kötelesek egymásnak visszaszolgáltatni a kapott teljesítéseket. Amennyiben a fogyasztó már átvette a megrendelt terméket, köteles azt az eredeti fogyasztói csomagolásban visszaküldeni, feltéve, hogy megismerkedett a termék tulajdonságaival.
A fogyasztónak a szerződéstől való elálláskor kötelessége megadni a kapcsolattartó adatokat és a bankszámlaszámot, amelyre a visszatérítést a kereskedő teljesíti, ha nem állapodnak meg személyes pénzvisszafizetésben. Az eladó vállalja a kifizetett összeg visszatérítését azonnal, a visszaküldött termék megérkezését követően, legkésőbb 14 napon belül.
Amennyiben a visszaküldött termék sérült, hiányos vagy nyilvánvalóan használt, és nem kizárólag a termék tulajdonságainak és funkcióinak tesztelése érdekében, az eladó a vásárlótól költségeket és kártérítést követelhet a hatályos jogszabályoknak megfelelően, azaz a fogyasztó csak olyan értékcsökkenésért felelős, amely a termék olyan kezeléséből ered, amely túlmutat a termék tulajdonságainak és funkcióinak megismerésére szükséges kezelésen.
A fogyasztó nem felelős a termék értékcsökkenéséért, ha az eladó nem teljesítette tájékoztatási kötelezettségét a szerződéstől való elállás jogáról.
Amennyiben a fogyasztó vissza szeretné küldeni a terméket, de az már sérült, használt, részben elhasználódott vagy nem megfelelő állapotú, az nem minősül a szerződéstől való elállásnak. Az eladó ebben az esetben visszautasíthatja a teljesítést, vagy megállapodás szerint a károkat a vásárlóval kifizettetheti, amelyet az eladónak bizonyítania kell, és az összeget a vásárló által kifizetett áruban kifizetett összegből vonhatja le, vagy visszautasíthatja a teljesítést.
PÉNZ VISSZAFIZETÉS GARANCIA
Az eladó vállalja, hogy a vásárlónak teljes visszatérítést biztosít a termékért, ha az nem felelt meg a vásárló elvárásainak. A vásárlónak kötelessége felvenni a kapcsolatot az eladóval e-mailben vagy kérni a pénz visszafizetését az elvárásoknak való meg nem felelés miatt. A vásárlónak vissza kell küldenie a fel nem használt terméket eredeti csomagolásában az eladó címére, mellékelve a visszaküldés okát, amely tartalmazza a bankszámlaszámot is, amelyre az eladó visszatéríti a teljes összeget.
Az eladó 30 napon belül garantálja a teljes visszatérítést, amennyiben a kérést a termék átvételét követő 30 napon belül kapja meg.
A pénzvisszafizetési feltételek:
- A visszaküldött SIRUPO márkájú természetes terméknek legalább 60%-os eredeti tartalommal kell rendelkeznie (a fennmaradó mennyiséget az eladó munkatársai ellenőrzik),
- A termék tartalma nem helyettesíthető más, idegen anyaggal,
- A visszaküldés okát meg kell adni, miért nem elégedett a termékkel,
- E-mailben az info@sirupo.hu címre kell jelezni a visszaküldést, megadva a csomag feladásának dátumát, és a bankszámlaszámot, ahová a pénzt vissza kell utalni,
- A pénzvisszafizetés a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül lehetséges,
- A terméket a következő címre kell küldeni: SEDLACHECK s.r.o., Púchovská 15, 914 41, Nemšová
- A terméket ne küldje utánvéttel, az utánvéttel küldött csomagokat nem vesszük át.
VÉGRENDELEK
Az eladó fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására. Az Általános Szerződési Feltételek változásának írásbeli értesítési kötelezettsége teljesítve van, ha azt az eladó elektronikus boltja weboldalán közzéteszi.
Ezek az Általános Szerződési Feltételek a vásárlóval kötött adásvételi szerződés megkötésével lépnek érvénybe.
A vásárló azzal, hogy megrendelést küld, megerősíti, hogy elolvasta ezeket az Általános Szerződési Feltételeket, és teljes mértékben egyetért azokkal.JOGI NYILATKOZAT - SZERZŐI JOG
Minden anyag, amely a SEDLACHECK s.r.o. weboldalain megjelenik, szerzői jogvédelem alatt áll. Azokon a weboldalakon található termékek és szolgáltatások, azokkal kapcsolatos információk és ábrázolások további jogokkal is védettek lehetnek, amelyeket az érintett személyek birtokolnak. A termékek, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és jelzései a vonatkozó tulajdonosok védjegyei lehetnek.
A weboldal bármely része (különösen a forgalmazott termékek leírása és ábrázolása, a vásárlás leírása, kategóriák és paraméterek szerinti elrendezés) nem másolható elektronikus vagy mechanikai úton, és nem tehető közzé a közönség számára a szerzői jogok tulajdonosának előzetes írásos engedélye nélkül.